July 29, 2009

Rase macam nak je...

Nokia E71...Ok x agak2?..Tengok pade n3 aku ni macam aku nak beli je kan. Rasenye x kot buat mase skrg,akan datang xtaulaa.hahaha...Isteri aku yang mmg paham ngan aku awal2 lagi dah cakap,tu klu cakap gitu naklaa tuu,ihiks...Kebetulan pulak mase aku nengok tepon ni kat tenet,akak aku yang kuat membebel tu ade so aku pun tnyelaa die ok ke x tepon ni. Memule die puji tepon ni canteklaa,oklaa. Pastu die cakap xyahlaa ayen,udah2laa membazirkan duit beli tepon tu(die start membebel..). Aritu rasenye dah cakap tepon skrg yg terakhir n xnak tukar2 dah,ni nak beli yang tu pulak. Aku pun dan2 cakap kat die yang aku saje je nengok2,hehe...

Nota kaki; Sebenarnye buat mase skrg xdelaa aku berie sgt nak beli tepon ni tapi korang sume doa2kanlaa moge dmurahkan rezeki aku,manelaa tau kan satu ari nanti dapat jgk aku tepon ni.Hahaha...

8 comments:

Ena Qaisya said...

hmmmmmm... pasni takyah wat ayat yg sama dh.. bernanahhhh tek tinger ni..

Nota Kepala Lutut :
K.Maa, sila bebelkan dia tu byk sket, bg dia jadi trauma takmo beli hp baru tu muahaha

FIESYAH said...

hubby syah baru je beli Nokia E71 tu..ok sangat2...puas ati...syah pun dah terpengaruh nak beli mcam tu gak p duit x cukup..huk!huk!...opppsss...sory...terlebih sudah...he..he..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

belikan utk budak Putrajaya 1...

hahhahhaha

neezareef said...

BELI JGN X BELI..KALU AKU BLI JEW

Ayen said...

Ena - Baru cakap gitu,x pasti lagi nak beli ke xlaa.Elleeehhh kak maa,ingat abg takut ke?hehehe...

Ayen said...

Fiesyah - OoOo...begitu tapi skrg ni ade yg bg komen ok n ade jgk yg kate x ok so saye kene betul2 selidiklaa klu nak beli nanti.huhu..

Ayen said...

Yanie - Hang nak jugak ka?Boyprem x marah ka nanti,hahaha...

Ayen said...

Neeza - Ni dah kire mencabar kejantanan gua ni,hehe...tp awk xpelaa duit banyak mmg blh ckp gitu,huhuhu....