July 17, 2009

Bubur kacang + durian...

Arini pagi2 lagi ade kakak aku sorang ni datang tnye makan x bubur kacang. Tnye pasal 'MAKAN',sape xnak kan?..Tambah pulak skrg ni selere makan tengah boleh tahan,hehe..Terus je aku cakap aku mmg suke makan bubur kacang,hahaha...Oleh kerane selere makan mmg gile2 skrg,sebelum pekene bubur kacang tu aku pegi makan pagi kat kantin dulu. Balik dari kantin baru makan bubur kacang pulak,sedap beb bubur tu maklumlaa ade durian kan. Ikutkan nak habiskan satu tupperware tu tapi aku ni jenis ingat kat kawan2,make tinggallaa ckit(ye ke ingat kat kawan2?ihiks..)..


Nyum3...Best wooooo...

Ni yang aku ambik,ckit je kan...Ape2 pun time kasih KAK BADA,nanti klu ade buat ape2 lagi bolehlaa bawak lagi yek.Hahaha...

5 comments:

neezareef said...

pg blog cik puan ade pisang...pg blog encik tuan ade bubur kacang..korang pakat eh

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tu dia....
sedap nyaaaaaaaa

Ayen said...

Neeza - Mane ade pakatnye neeza,tulaa dnamekan sehati sejiwe.Hehe...(kononnye..)

Ayen said...

Yanie - Memang sedap cik yanie ooiii....ihiks.

[yAN!e][pUTraJAya] said...

haih.....
dok bubur kacang lagi ni
bila nak hapdet blog

hahahha