July 15, 2009

Berani kerane benar...

Tindakan pihak berkuase terhadap individu yang meletakkan kenderaan sesuke hati boleh menyedarkan mereke mengenai kepentingan undang2. Langkah merantai/mengunci kerete yang diletakkan di bahu jalan di bangunan KL Sentral,Kuala Lumpur ini boleh menjadi teladan kepade pihak lain mengenai ketegasan pihak berkuase melaksanekan undang2.

(Die ingat keta die mewah/beso/antik,orang takut nak ambik tindakan)..


* Nota kaki; Aku harap PBT kat tempat lain pun berani ambik tindakan yang same. Bukan ape biasenye aku selalu nampak/perasan dieorg ni klu keta yang kecik2 tu salah ckit cepat je nak saman tapi klu nampak keta mewah/beso buat2 x nampak...

2 comments:

neezareef said...

agak2 tukang clamp tu keja lg x
hahahaha

Ayen said...

Neeza - Keje tu mmg keje lagi kot cume xtau kat daerah/negeri mane dah kene tukar,hahaha...(agak2 jelaa,hehe..)