July 15, 2009

Gambo curik...

Bukan nak cite ape pun cume nak tunjuk kerajinan kawan aku yang sorang ni. Anak dare sapelaa yang rajin sangat ni ek,bertuahlaa badan terune yang dapat anak dare rajin macam ni.hehe..Sebenarnye mase ni die tgh ngantuk(aku rase sebab duk bergayut tepon smpai lewat mlm,tu yg ngantuk.ihiks...jgn mare)tp dah jenis rajin,dari tido baik die pegi mop lantai. Klu aku mmg buat taik matelaa,hahaha...Korang layan jelaa gambo2 curi yang berjaye aku ambik. Jangan die saman aku sudah sebab ambik gambo curi,hahaha...



6 comments:

Ena Qaisya said...

jgn skodeng dia dlm bilik air udah huhuhu mau kena cepuk ngan boipren dia ekekeke

Lina said...

lorr kan lebih baik klu g tlg anak dare tu lg dpt pahale ni g amik gambo curi lak ish... ish... ish...

Noraslawatiah mohamad said...

amboii yen..snap pic curik yeaa...

Ayen said...

Ena - Jangan carik pasal,skodeng yang sedie ade udahlaa.hahaha...

Ayen said...

Lina - Tu yang ambik curik2,klu die nampak kang kene tolong plk.hehe...

Ayen said...

Tie - Alah tie xkan marah kot,siap puji lagi tuuu,hahaha...