July 2, 2009

Punyelaa lembab...

Baru2 ni aku pegi ke HTAA ambik ubat mak mentue aku. Memang menjadi kebiasaan setiap kali nak ambik ubat,akulaa yang kene pegi. Dah nak harapkan sape lagi kan. Akulaa menantu dan akulaa jgk 'hantu',hahaha....

Nak jadi citenye,aku pun ambiklaa nombornye. Dapatlaa nombor kat atas ni haa. Bil menunggu 10 org dan masenye plk 2.21pm(celik luas2 tgk kat bwh skali tu)..

W/pun kat kertas aku tadi tu tulis bil menunggu 10 org tapi tgklaa orgnye mane ade smpai 10 org pun,termasuk aku rasenye dlm 5 org je. Nak boleh panggil satu2 nombor punyelaa lamenye. Tgk jelaa pakcik tu haa,dari aksinye je aku rase korang sendiri dapat nilai tahap kebosanannye smpai die merungut sorang2 'aaiii..jemlaa klu mcm ni,duk bersembang kat kaunter plk'...

Bayangkanlaa aku kat situ dah lebih setengah jam,baru due nombor bergerak. Mase aku ambik td nombor 2343,skarang baru 2345. Giler betullaa...

Dari org x brape nak ade tadi sekarang dah penuh....
Aku rase yang menjadi penyebab pade lambatnye nombor bergerak ialah mamat kat kaunter tu duk cbuk melayan sorang makcik ni. Aku xtaulaa ape yang dbincangkan,kejap2 suke,kejap2 suke. Kat dalam tu punyelaa ramai staf tp kaunter buke satu je. Lepas setengah jam lebih barulaa ade pompuan kat dlm tu keluar buke satu lagi kaunter. Geram betul aku,nasiblaa mood aku ok ckit aritu..

4 comments:

Ena Qaisya said...

ekekeke sabau...sabau....

neezareef said...

weh makcik jual ubat kt tempt amek ubat ka..

Ayen said...

Ena - Sebab sabau tu yg suasane tenang,klu x mengamuk dah...

Ayen said...

neezareef - Agaknyelaa...