July 29, 2009

Balik umah mak...

Ujung minggu baru2 ni macam biaselaakan aku balik umah mak aku. Mmg dah menjadi kewajipan setiap ujung minggu mesti balik jenguk orang tue tambah pulak baru2 ni ayah aku x brape sihat. Aku ingatkan nak balik sorang je memandangkan isteri aku macam dah x larat nak jalan jauh. Sedang elok nak kuar umah je anak2 cbuk nak ikut pulak. Sian kat dieorg aku pun baliklaa bertige. Anak2 aku ni klu smpai je umah ayah & mek(panggilan anak2 aku kat ayah n mak aku) die,terus nak macam2. Memule makan aiskrim malaysia...

Abih je aiskrim malaysia,makan sagun ataupun sagong(org trg panggil,hehe..)pulak.

Abih makan sume tu mak aku buat pulak maggie goreng ni haa...

Ni adik punye....

Ni pulak kakak punye. Licin...Bukan skali makan tapi due kali tambah,ikutkan nak lagi malangnye dah abih.hahaha....X abih yang tu je.


Sebelum balik makan pulak aiskrim magnolia. Dah puas makan itu ini kiteorg pun baliklaa dengan kekenyangan...

6 comments:

FIESYAH said...

kenyang anak u mkn kat umah mak&bapak u...nak manje2 lah tu ngan nenek & atoknye...

Ena Qaisya said...

ibunye je la yang kebuluran kat umah HUH!!!

neezareef said...

pdk kata mmg x ley dipisahkan dgn makanan la gamaknye

mkn kt umah org kan sedap

Ayen said...

Fiesyah - Sebab dmanjekan tulaa mintak itu ini sume dapat...

Ayen said...

Ena - Tulaa org ajak xnak ikut,hehe..

Ayen said...

Neeza - Hahaha...Tau xpe,ihiks.