August 25, 2008

Bengang...

Sakit ati betullaa aku ngan line internet arini. Kejap ade kejap xde,aduhaiiii....X taulaa ape masalah,,biasenye x mcm ni. Bile dah line mcm ni ape lg aku mulelaa mengantuk tambah plk arini xleh nak bergerak kemane2 coz cikgu yg msk lab aku kene observe oleh org dr upm. Mengantuk tu bkn sebab ape,sebab arini bgn awal ckit dr biase,hahaha...Lgpun baru2 ni staf makmal dpt jadual baru yg mane aku terpakse dtg lebih awal ckit,xlehlaa main2 lg mcm sebelum ni tp itu sume x menjadi satu masalah pd aku.

1 comment:

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

itu tandanye dia suh buat keje... bukan asik berinternet jer... hehehe