August 28, 2008

Susun Duit dDataran Merdeka...

Sebenarnye acare kat Dataran Merdeka ni utk pelajar2 UITM. Dieorg cube nak cipta name dlm buku rekod M'sia dgn menyusun duit syiling 20 sen sepanjang jln dDataran Merdeka tu. Bayangkanlaa byk mane duit yg dgunekan. Sume duit2 tu dbawe dr bank negare. Aku ngan geng2 aku ni djemput khas sebagai pengawal je. Sume peserte yg amik bahgian termasuk aku n de geng pun bile dah msk kwsan tu x dbenarkan sebarang bende ade dlm poket baju maupun seluar (mmglaa nantikan org susun atas jln awk susun dlm seluar n baju plk,hahaha...). Pkl 5.30 pg kiteorg dah ade kat Dataran Merdeka aritu.


Nilaa sume geng2 aku dan juge jurulatih sempat lg bergambo ngan duit2 tu...

Klu ko org perasan yg pakai baju putih tu cikgu aku sebelum ni penah jgklaa kuar tv. Selalunye dlm drama gerak khas (jd org jht sokmo),dlm filem pun ade jgk. Yg blh die dpt tawaran berlakon tu sebenarnye sebab dulu aku n de geng ni termasuk dielaa penah djemput oleh yusof haslam berlakon dlm filem 'Gemilang' lakonan hans isaac dan ning baizura dlm taun 90an dulu. Berlakon lebih kurang 3 minit je tp dpt rm70 seorg. Mase tu dah kire byklaa rm70 tu. Lepas pd tulaa die selalu kuar tv. Alhamdulillahlaa rezeki die kan...
Haa yg pakai baju putih tu plk jurulatih taekwondo aku,Mr Edwin Anthony Silva. Nampak je kecik tp die punye kepantasan,padunye tendangan dan sebagainye xyah citelaa klu x,x plk namenye jurulatihkan. Sebelah kanan aku yg tunduk tu plk member kamcing aku. Budak perlis keturunan pakistan,namenye Nawim Shehnaz. Rindu plk aku kat geng2 ni.

Yg pakai tudung putih tulaa minat kat aku,hahaha....ye ke?..Ke aku yg minat kat die,hahaha..mane2laa.

2 comments:

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

ayen ko blakon dlm cite gemilang kat part mane ek... aku nak standby klu astro ulang balik cite gemilang tu aku nak cari ko dlm cite tu... ihikkksss...

ape kes lak ko nak cite budak tudung putih tu minat kat ko... ish... ish... ish...

anieMD said...

tudung putih tu..ooo patut la..