August 17, 2008

Selamat Diijabkabul...

Syukur Alhamdulillah coz majlis perkawenan kakak aku br2 ni berjln lancar tanpe sebarang masalah yg x d ingini. Aku doakan semoge perkawenan mereke berdue akan bahgie dan berkekalan hingge ke akhir hayat. Amin.....

Inilaa die pengantin pompuan...(Akak akulaa tu...)

MALAM AKAD NIKAH...

Sebagian anak2 sedare aku termsklaa puteri2 aku sementare menunggu ketibaan 'bakal' paklongnye...
Ketibaan bakal pengantin ke umah aku utk majlis akad nikah.Lewat ckit smpai coz ujan...

Majlis akad nikah sedang berlangsung....

Hanye dgn skali lafaz kedue2nye sah menjadi pasangan suami isteri...

Upacare menyarung cincin...

Menjamu selere selepas majlis akad nikah...

Bergambo bersame kedue ibu bape aku selepas selesai majlis akad nikah...

Ketibaan pengantin lelaki bersame rombongan...

Kedue2 ibu bape pengantin lelaki n pompuan x ketinggalan nak mengabadikan kenangan bersame pengantin...

Pengantin Baru dmeje makan...

Mkn bersame ibu bape pengantin lelaki...

Antare rakan2 yg hadir sedang menjamu selere...

Nilaa antare tugasan penting bile ade majlis kawen d kg2....


Bergambo kenangan bersame rakan2 lelaki n pompuan yg dtg dr Bengkel Daye Klang...


No comments: