August 27, 2008

Jangan tiru aksi ini...

Bukan sebarang org boleh wat aksi mcm ni. Klu agak2 kurang ilmu d dade jgn cari pasal nak cube tiru ape yg aku tunjukkan ni. Tujuan aku paparkan gambo ni bkn utk dtiru tp nak bgtau jangan ikut. Org yg melakukan aksi ni merupekan seorang pakar dalam bidang wayer,xpelaa...klu terjerut pun die tanggung sendiri,hahaha.....



Bayangkanlaa punye panjang wayer tepon yg kak nani tgh ckp ni......

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Smpai boleh melilit kpale bro yg duduk kat depan meje die. Siap blh 2,3 kali lilit lg tuuuu.....

3 comments:

Ena said...

wakakakakakaka
wakakakakakaka
wakakakakakaka
wakakakakakaka

entry ni btol2 lawakkkk

Http://ilah1908.blogspot.com said...

MENGARUT DAH TU AYENNNN TAK KAN LAH DIA NAK TEPON BUAT LAGU TUUU...LAGU APA TUUU HEHEHE P.RAMLEE KE SALOMA....

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

nape bile aku tengok member yg kene lilit wayar tipon tu mesti aku gelak... wakakakakaakakakakak...