August 20, 2008

Terlupe...

Sebagai manusie biase ni kite mmg x boleh lari dr sifat lupe. Betul.... Tulaa yg terjadi kat aku ni. Nak kate aku ni dah tue xdelaa tue sgt rasenye masih lg mude perkase,hahaha... Bayangkanlaa dah merate tmpat aku merayap ngan moto aku ni tp br 2 ari lepas perasan yg roadtax n insurance moto aku ni dah tamat tempoh. Syukur Alhamdulillah xde ape2 terjadi kat aku,klu x teruklaa aku jawabnye. Yg aku terkejut beruknye ialah tempoh tamatnye tu dah terlalu lame. MasyaAllah.... Tgklaa ni haa brape aribulan tamatnye..
So lepas mkn pg td aku pakse jgk member aku (w/pun pegi mkn ngan keta die,hahaha...) pegi ke stadium tmpat aku selalu perbaharui roadtax n insurance moto aku ni utk sambung roadtax n insurance baru. Yg aku pakse jgk diri aku pegi arini bkn ape,sebabnye mlm semlm aku mimpi aku kene tahan dek polis n kene saman so bangun pg td aku rase x sedap ati je,tu yg pegi perbaharui jgk arini,hahaha.... Kelako btllaa. Makin mahal plk tu kosnye. Aku rase tahun lepas cume rm50 lebih ckit je tp tahun ni smpai rm70... Nasib baiklaa pasni blh claim smule rm150,hahaha...

1 comment:

Ena said...

amboii...
no moto n nama terang2an...
tak takut ke bang....