August 20, 2008

Cuti Skolah...

Saat inilaa saat yg aku tunggu2. Nape?.. Sebabnye mase nilaa aku blh katekan mase yg btl2 blh relax dan tenang dr sebarang kesibukan keje dan jgk kebisingan budak2. Hahaha...Nak kate xde keje mase cuti ni tipulaa cume klu cuti ni aku xlaa kelam kabut sgt wat keje. Ari skolah aku kene msk keje pkl 7.30am so paham2 jelaa kan mmg tiap2 pglaa aku berkejar pegi keje,takut smpai lmbat (mmg selalu lmbat pun,hahaha...) tp bile cuti aku msk keje pkl 8am,xdelaa berkejar sgt. Tulaa yg seronoknye keje kat skolah ni klu nak dbandingkan dgn keje kat pejabat2 kerajaan/swasta lain yg mane sepanjang mase keje,keje,keje.... Satu lg yg seronoknye bile cuti ni,kantin x bukak so aku dan member2 blhlaa cari mkn kat luar. Bile mkn kat luar blhlaa tuko2 selere ckit,xdelaa tiap2 ari asyik tgk mknan yg same je. Biasenye klu mkn kat luar ni aku dan member2 selalu pegi ke tanjung api,semambu,kekadang tu ke megamall pun ade jgk dan byk lglaa.X menentu ikut selere masing2....


1 comment:

Ena said...

amboi.....
tak btau pun tuko2 slera kemana2...
kiter kat cni ngadap jek la kantin punye....