August 4, 2008

Minggu2 yg memenatkan...

Bermule dgn minggu lps iaitu ari sabtu,aku n family ke Temerloh.Tido kat umah sepupu isteri aku.Esoknye pg2 lg kiteorg bertolak ke Swiss Garden Damai Laut kat Lumut,Perak coz kiteorg dpt pakej percutian percume 3 ari 2 mlm.Tmpatnye mmg cantik,mengadap laut n siap dgn pdg golf lg tp yg menjadi masalahnye ialah nak masuk ke kawasan hotel tu agak jauh,lbh kurang 5km ke dlm utan.Giler btl...Kiteorg kat sane smpai ari selase so aku n isteri terpakse amik cutilaa 2 ari.Blk ari selase tu smpai umah dah mlm,esok nak kene keje plk.Aduuhaiii,letihnye...Keje 3 ari(rabu - jumaat) ari sabtu berikutnye,pg2 lg bertolak ke Labis,Johor plk.Kali ni bkn bercuti tp ke majlis persandingan sepupu isteri aku d Dewan Majlis Daerah Labis.Ptg tu jgk blk terus tp bkn terus ke Kuantan,ke Chenor plk dah.Mak mentue aku nak nengok adik die yg x brape sihat.Tido kat Chenor semlman,tghari esoknye br blk ke Kuantan.Yg menjadi letihnye aku sepanjang perjlnan 2 minggu tu ialah aku terpakse memandu sorang diri.Bkn isteri aku xleh memandu,bkn jgk isteri aku ni malas nak tolong pandu tp die kene jage puteri2 aku ni haa...
Satu lg masalah isteri aku ni ialah asai naik keta je otomatik mate terus nak terpejam..Xtaulaa nape tp aku x kisah.

1 comment:

Unknown said...

wakakakaka
kuang asam...
tdo luar bilik arini :P
tak kisah ek...
waaaaaahhh leh tdo lagik ni muahahaha