August 26, 2008

TAG punye pasal...

Nak djadikan cite,pasal tag ni pun aku smpai gaduh2 ngan org tu. Bknnye aku ni betak sgt cume maklumlaa aku ni kan baru nak belajo psl mende ni sume,hahaha...Tp xpelaa dgn ikhlas atinye aku buat jgk tag ni utk tatapan peminat2 aku,hahaha...
Nama-Nama Timangan Anda:
Klu nak d ikutkan name timangan aku ni mcm2 org panggil. Ahli kuarge,jiran2,kwn2 sepermainan dan yg sewaktu ngan aku panggil 'Ayen' (manje kan bunyinye,hahaha...) Ade jgk yg panggil 'parin',ade yg panggil 'payen' dan kat tmpat keje skrg sume panggil aku 'yen' je...
Anda Seorang Yang:
Aku ni nak kate cerewet sgt tu xdelaa cume terlalu berhati2 coz aku nak yg terbaik. Aku jgk seorg yg lemah lembut,penyayang (hahaha...Iyeee...x tipunye.)mudah tersentuh/simpati dgn masalah2 org.
Insan Teristimewa Dimata Anda:
X lain x bkn mestilaa isteri dan anak2 tersayang,kedue2 org tue aku yg selame ni melahir dan membesarkn aku dan adik beradik aku.
Lagu Kesukaan Anda:
Mcm aku ckp td aku ni seorg yg lemah lembut so aku suke lagu2 yg x menyerabutkn kpale aku.
Makanan Kesukaan Anda:
Semestinye mee goreng,nasi paprik dan mcm2laa cume jgn terlalu pedas sgt.
Warna Kesukaan Anda:
Aku suke kaler yg terang antarenye hijau,merah,kuning dan yg terang2...
Sikap yang membuatkan anda bengang:
Sikap yg paling aku x suke ialah 'dengki' dan berani cakap belakang,bile kat dpn senyap...
Tiga benda yang mesti ada dalam beg anda:
Yg penting2 jelaa,kain pelikat dan kopiah,dairi dan laptoplaa...
Kali terakhir anda menangis dan kenapa?
Klu x silap aku beberape bulan lps tp bknnye menangis berie sgt cume menitiskan air mate je coz melihatkn kesusahan sebuah kuarge yg hidup dlm keadaan serbe kekurangan dtengah2 bandaraye kuale lumpur dlm rancangan 'Bersamemu'....

2 comments:

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

hahaha pasal tag pun nak gado korang ni... emmm... aku bole ke panggil ayen ihiksss...;-)

Ena said...

eh sape gado tu ek...
ish...ish..ish...
eh lupa satu lg sikap tu..KUAT MAJUK muahahahah