August 19, 2008

Ilang serabut kpale...

Beberape perkare yg sblm ni btl2 menyerabutkn kpale aku dah setel semlm. Alhamdulillah...

Aku rase yg lain tu xyah aku citelaa cume aku nak cite psl perkare ni je. Skolah aku masuk pertandingan keceriean makmal ke ape entah aku pun x pasti. Make kiteorg staf makmal ni pun bertungkus lumuslaa mengemas,membersih,mengelap,menyusun,menggantung dan menampal ape yg patut utk menceriekan makmal masing2. Org lain sume pompuan so paham2 jelaa kan org pompuan wat keje mcmane nak banding ngan org lelaki ni. Bkn org lelaki malas cume kurang rajin ckit drpd org pompuan. Hahaha....
Walaupun kurang rajin tp ade jgk yg blh d hrpkan aku ni. Tgk ni haa,baldi pasir ni bknnye yg makmal aku sorang tp aku tlg buat jgk utk makmal kwn2 aku. Bkn nak berkire/nak menunjuk (x baik mcm tu.hahaha...) tp saje nak bgtau. Sbnrnye aku buat ni d bantu oleh abg mie n abg rie cume abg rie xde dlm gambo ni coz die dtg mase dah nak siap so x sempatlaa nak amik gambo die. Sorilaa abg rie yek..



Dpendekkn cite,tibe arinye pemantau dtg. Aku n kwn2 ingatkan die akan check sume makmal rupe2nye die cume check 2,3 makmal aje.. Pastu die terus balik so legenye aku mmg x terkatelaa...

No comments: