September 5, 2008

Aduhaiiii Tag Lg...

Apa yang aku buat 5 tahun yang lepas????
- Buat kejelaa,buat ape lg?..hahaha...

Apa 5 perkara yang aku buat hari ni?
1. Pkl 5 pg td bangun sahur. 2. Tlg buke lab member coz die cuti arini. 3. Sediekan bahan2 utk eksperimen. 4. Buke laptop tgk blog sendiri n melawat blog kwn2...5. Pegi sembahyang jumaat...

Apa yang aku suke makan??
Rasenye aritu dah tnye...tp xpelaa.1. Mee goreng.. 2. Nasi paprik 3. Coklat. 4. Makanan ringan. 5. Roti/kuih yg manis2..

Apa yang aku buat kalu aku jadi jutawan??
1. Pegi aji.. 2. Bayo utang. 3. Bantu org2 yg idup susah. 4. Dptkan ape yg aku x dpt selame ni (xleh nak bgtau,byk sgt,hahaha...) 5. Pegi melancong..

Keje yang aku penah buat??
1. Kren helper.. 2. Keje kilang wat perabut.. 3. Keje tukang paip.. 4. Steward kat Ms Garden (kat ctulaa aku jumpe ngan isteri aku,hahaha...) 5. Mat despath...

1 comment:

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

Ohhh... korang jumpa kat ms garden... kiranya kalau nampak ms garden tu mesti terkenang peristiwa lama kan... ahakkksss... ;-)