September 25, 2008

Dapat kad raye...

Balik keje semlm smpai je kat umah,lepas is3 aku masuk aku tgk die amik satu smpul surat atas meje. Dgn tersenyum simpulnye(mcm ade makne je senyum tu,hahaha...) die bg kat aku. Aku pun dgn malu2nye membuke sampul tu,tgk2 kad raye dr Sukicida daaa...Time kasih cik Sukicida yek coz sudi bg kad raye kt ayen.

Nilaa kad raye dr Sukicida tu...

Padanlaa die bg kad raye kartun rupe2nye die nak jawab pasal n3 aku dulu yg bertajuk 'makin susut' tu...

Tandetangan Sukicida,ringkas je...

Aku ingatkan satu je,dlm kad beso tu rupenye ade kad kecik plk yg dtujukan utk puteri2ku...

6 comments:

Suki Cida said...

alamak...malu.... lariksssss

Ayen said...

suki - hahaha....

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tunggu kad raya dr yanie lak ek tahun depan....insyaAllah...kekkeke

Ena said...

B...patutnye wat video Kakak baca kad raya dr cida ni..
Esok tepek ye B ihiks...

Ayen said...

yanie - taun depan yanie?aduuhhh lambatnyeeee,hahaha...acah je.

Ayen said...

ena - ye x ye kan...