September 25, 2008

Mcm tau2 je...

Bulan ni kan sume kaki dan tangan kerajaan dpt bonus so aku ni x terkecualilaa,hahaha...Yg menjadi kebengangan aku ni adelaa keta n motor aku. Nape?..Mcm tau2 je aku nak dpt bonus. Keta aku tu dah dekat 2 bulan poblem aircond. Bkn xnak repair tp paham2 jelaakan,aku pegi tnye kos nak repair,complete siap rm580.Perrghh.. Ongkos kurenglaa.

Bil api plk biasenye dlm lingkungan rm80-rm90 lebih je tp cube close up ckit....


v


v


v




tp bln ni tgk tu nampak x.. X nmpak? X nmpak sudah,rm100 lebih tuuu...


Semlm ptg plk mase aku nak balik keje,motor aku plk buat hal,aduuhhhh.....Lepas aku idupkan enjin pastu nak undur je aku rase berat semcm je. Tgk2 tayar bocorlaa...Nak x nak terpakselaa aku terhenjut2 naik motor dgn tayar yg bocor tu ke kedai repair motor. Jauh x jauhlaa hampir2 1 kilometer jgk kedai tu.


Smpai je kat kedai tu,naahhh gini jadinye tayar motor aku. Abih tercabut getah kat dlm tayar tu,hahaha...gile betullaa. Ingatkan nak tukar tiub je,abihlaa dlm rm15 tp cine tu ckp tayar dah nipis klu x tukar nanti bocor lg,aduuhhh...'ok.ok.bos kasi tukar tayar barulaa'. Abihlaa rm65...Arap2 pasni xdelaa lg poblem yg menimpe aku.

6 comments:

Suki Cida said...

cobaannnn....tak pa ada hikmah di sebaliknya semua tu...

cida pun sama dengan je dengan ayen... dpt duit semua nak rosak, nak kena tukar :(

Ena said...

wakakakakak
sejak bile pandai snap2 pic ni
mesti cina tu pelikkan atau berlakon guna henpon ekekekek

Ayen said...

suki - xde arahlaa kan.xnak repair kang kite nak gune die...

Ayen said...

ena - cine tu x perasan,tgh wat keje tp org yg dtg repair jgk tu tgk semcm je,hahaha...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

bil letrik RM 105...adoyai....dok main cak2 dengan kak e-na la tu kat umah...

hahhahha

Ayen said...

yanie - aik!!!mane yanie tau ni,hahaha...