September 19, 2008

Minggu demam...

Skrg ni musim org demam ke haa?..Bkn ape dlm minggu ni aje lepas sorang2 ade org demam dlm umah aku ni. Mgkin dsebabkan cuace skrg yg agak panas sgt kot...


Mule dgn puteri sulungku ni. Suhu badan die punyelaa panasnye. Die ni klu demam siaplaa sakit kpalelaa,sakit perutlaa,sakit kakilaa mcm2 tp Alhamdulillah esoknye dah baik. Blh panjat/lari sane sini.

Ibu pun nak interprem jgk...

Lepas yg sulung dah sihat,puteriku yg no 2 plk dah selseme. Mujur selseme je plk tu x lame jgk,arini kene esok Alhamdulillah ok lgpun yg kecik ni aktif ckit dlm2 selseme pun ligat mcm org x sakit...

Naaahhhhh....Baru je semlm org terbaru yg demam,hahaha....Sedih btl aku,pas sorang2 demam tp pelik jgk yg demam sorang ni,nape?..Klu aku demam mmg selere mkn down abihlaa tp syg aku ni dlm demam pun selere ya ampuuunnnn...mcm x demam,hahaha...

Haa eloklaa tu anak demam ibu interprem,ibu demam anak plk interprem....

4 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

alamak...kak ENA pun demam ker..adoyai..cian nyer akak ku itu...

kekkekek

Suki Cida said...

hahah... get well soon la semua... ayen tak leh demam. rayo nak dekat ni... kuikuikui...

Ayen said...

yanie - mmg sian tgk die klu demam,hahaha...

Ayen said...

cida - InsyaAllah ayen x demam,doa2kanlaa moge diri ni sihat selalu,hahaha....