September 10, 2008

Akhirnye Aku Puas Ati...


Bangun pg je mandi tunggu dulu,yg penting aku mesti siapkan kolam ni coz pd aku selagi x siap ape yg aku dah buat selagi tu aku x senang ati...

Akhirnye nilaa air pancut rekaan aku yg kuar dr bawah pasu bunge tu,mcmane ok x?....

Air terjun ni plk punyelaa susah aku nak menyiapkannye. Berhari2 aku mikir mcmane nak jd mcm ni. W/pun pd org lain x ok tp pd aku ni yg terbaik dr yg aku buat sebelum2 ni...

Sebagian dr ikan2 yg ade dlm kolam ni...


Selepas puas aku memikir mcmane nak mencantikkan kolam ni,akhirnye nilaa hasilnye yg aku rase terbaik dan cantik. Pd mate akulaa,pd mate org lain aku x taulaa...

2 comments:

Suki Cida said...

ayen... cunnya... seyes buat sendiri? buat umah cida sama ar...

Ayen said...

cida - btllaa buat sendiri.nak buat yg umah cida punye jauh sgtlaa,hahaha...