December 17, 2010

Awal ckit arini...

Kebiasaannya klu cuti skolah gini memang aku sengaja melengah ckit masuk kerja sebab klu datang awal pun bukannya ada budak nak masuk lab. Selalunya sampai tempat kerja dalam 2,3 minit lagi nak pukul 8, kekadang 2,3, minit lepas pukul 8... Arini aku sampai awal ckit yakni sebelum pukul 7.45 (awal tuuu...kihkihkih).

Mungkin ada lagi orang yang datang awal dari aku tapi pada aku kira awallaa tu dari biasa. Arini isteri tercinta nak kena pegi Terengganu sebab opis dia ada buat kejohanan sukan antara mahkamah kat sana so dia nak kena ada kat opis pagi ni dalam pukul 7.30, tu yang aku boleh sampai awal klu x dekat pukul 8 jugaklaa jawabnya,ihiks....

4 comments:

makdara TERdiva said...

MDT tak pernah sampai awal kat opis..plg awal kul 9.15..hehe!tp balik sharp kul 5 :P

selamat berhujung minggu geng! :)

anieMD said...

ok la tu..dtg awal leh balik awal..

Ayen Giggs said...

makdara - Hahahaha.....samelaa kite ni agaknye,klu bab datang susah nak tepat tp klu bab balik memang tepat sgt,hehe...

Ayen Giggs said...

anieMD - Klu boleh balik awal bile dtg awal rasenye mesti AG dtg awal sokmo tp masalahnye xlehlaa,huhuhu....