December 7, 2010

Biar sama2 senang...

Entri pendek aku kali ni cuma nak mengucapkan ribuan terima kasih kat korang semua yang sudi datang jenguk blog aku ni pastu sudi pulak untuk jadi member aku. Cuma sekarang ni aku merayu sangat2 kat korang semua, bila dah korang jadi member aku korang tinggalkanlaa sama alamat blog korang tu.

Bukan apa senanglaa ckit aku nak pegi jenguk blog korang semula. Senang jugak aku nak jadi member korang. Ni x, datang2 pastu blah gitu je. Puaslaa pulak aku mencari blog korang, yang mana dapat tu dapatlaa yang x dapat tu aku mintak maaflaa banyak2 yek. Bukan aku x cari tapi x jumpa.....huhu.

4 comments:

makdara TERdiva said...

x pe..kita skrg dah jd geng..eceh!

Ayen Giggs said...

makdara - Hehehehe.....time kasihlaa makdara yek.

Lina said...

eh alamat i jumpa kan hehehe

Ayen Giggs said...

Lina - U punye usahkan alamat blog,alamat rumah pun i jumpa.....ihiks.