December 14, 2010

Baiki yang rosak...

Apa2laa kan klu dah nama barang lama paham2 jelaa mesti ada yang dah longgar sana longgar sini yang tu tercabut yang ni tercabut so dalam beberapa hari ni lab aku x terkecualilaa dari kena repair mende2 yang dah x elok tu...

Yang pertama skali haruslaa paip kat bilik aku ni. Susah aku kena tadah besen sebab setiap kali bukak paip air akan menitik ikut tempat yg x sepatutnya dia keluar.

Pastu yang seterusnya dalam lab. Bila dah ada orang buat kerja pastilaa bersepah ckit tapi xpe sebab lepas siap dieorang bersihkan semula...

Sebelum...

Rak yang ialng dia punya tingkat sebab makan dek bubuk.....

Sinki kat meja pelajar nak kena cat semula pastu ada jugak sesetengah paip yang dah rosak kena tukar baru...

Selepas...

Rupa rak ni bila dah ada tingkat. Barulaa boleh asingkan barang2 kat dalam tu, xlaa bercampur kan...

Paip yang diganti baru ni saling x tumpah macam paip kat umah aku,hehe.....

Paip lama ni ok lagi jadi xyahlaa tukar baru walaupun dah antik sangat aku nengoknya. Kasi cat baru jelaa bagi nampak cantek ckit...

Wajah baru sinki kat meja pelajar. Kata brader tu cat ni mahal dari cat sebelum ni sebab cat yang sebelum ni x tahan kimia. Klu kena kimia abih terkopek tapi yang ni ok sebab boleh tahan kimia. Oklaa klu dia dah kata gitu kan aku nak nengok jelaa lama mana boleh tahannya...

No comments: