December 26, 2010

Wayang free...

Mengendap, mengintai atau skodeng adalah perlakuan yang sama walaupun ejaannya lain. Setakat ni aku x penah buat lagi kerja2 gini tapi aku dapat rasakan yang kerja ni memang best kan,hehehe.....

Aku buat entri ni sebab semalam aku ada baca satu berita kat metro yang mana sorang pompuan tu kena skodeng masa dia tengah asyik mandi. Waktu tu dia ngan keluarga dia pegi bercuti kat sebuah resort di melaka.

Bila cerita bab2 kena skodeng ni memang aku bimbang sangat2. Lebih2 lagi isteri aku pulak selalu sangat pegi kursus sana sini. Selalu jugaklaa aku pesan kat dia supaya hati2 bila masuk tandas. Kita x mintak perkara ni berlaku kan tapi manalaa tau sebab sekarang ni alat2 canggih macam kamera, cctv apa semua dah ada jual kat mana2.

Pada aku selain rumah sendiri klu pegi x kiralaa hotel ke mana2laa bila masuk bilik air walaupun aku ni lelaki sejati, perasaan bimbang tetap ada. Manalaa tau kan ada jugak orang pompuan nak skodeng aku ni, x rela i tau.....kihkihkih.

2 comments:

MUNSYI ragbar said...

Jom join skuad skodeng!!!

Ayen Giggs said...

MUNSYI ragbar - Nak daftar name kat mane?...Kihkihkih.....