December 8, 2010

Kurang asam betul...

Biasanya aku ni klu musim cuti skolah gini memanglaa x penah bukak lab. Bukan aku jelaa geng2 lab lain pun x bukak jugak, nak bukak buat apa. Sapa nak masuk?... Nak bagi habuk dan debu2 dari luar masuk?...

Tapi pagi tadi aku dapat mesej dari sorang member yang suruh bukak lab sebab nanti ada lawatan dari Maahad Tahfiz, katanya. Tujuan dieorang datang tu nak nengok lab sebab nanti dieorang nak buat lab jugak kat tempat dieorang nun so naklaa nengok lab skolah kiteorang ni. Macamlaa kat skolah lain xde lab,huhuhu.... Masa tu aku duk tengah sedap makan, dah dapat mesej tu apa lagi kelam kabutlaa makan takut dieorang datang kan aku x sempat pulak nak bukak lab.

Abih je makan terus balik lab bukak semua tingkap dan pintu. Sesambil nunggu dieorang tu aku pun bacalaa metro. Xnak bagi abih cepat punya pasal aku baca tu satu demi satu patah perkataan, setiap ceruk iklan semua abih aku baca sampailaa khatam satu metro, x nampak pun batang idung dieorang yang kata nak datang tu. Tunggu punya tunggu sampailaa sekarang ni x datang2 jugak, hampehhh betul dieorang tu....

2 comments:

makdara TERdiva said...

penantian itu 1 penyiksaan.. :)
jom kita mkn ketam dulu!

Ayen Giggs said...

makdara - Memang betul penantian 1 penyiksaan tp bab ketam tu lagilaa x tahannya,huhuhu.....