December 13, 2010

Pagi2 buta dah kat Giant...

Ari sabtu lepas bibik aku mintak cuti nak pegi jumpa laki dia. Aku ni kan baik, cepat kesian kat orang. Aku paham dia pun ada nafsu jugak,huhuhu....

Lepas anto dia tu isteri aku ajak pegi giant. Dalam hati aku ok jugak sebab aku pun memang dah lama x pegi giant. Masa tu belum lagi pukul 9, aku kabolaa yang giant kan bukak pukul 9 setengah tapi isteri aku cakap dah bukaklaa. Aku ni yang xnak cari gaduh ikut jelaa, rupa2nya memang dah bukak. Waktu perniagaan baru dia sekarang untuk ari sabtu dan ahad bukak 8 setengah pagi sampai 11 malam.

Maka pagi tu merupakan kali pertama seumur hidup aku menjadi antara orang ter'awal' masuk pasaraya. Korang bayangkanlaa waktu aku masuk tu boleh dikira berapa orang je yang ada kat dalam. Aku rasa termasuk aku mungkin x sampai 30 orang kot,ihiks.....

Tujuan asal pegi giant nak cari makanan segera dan buah2an je tapi biasalaa kan klu dah masuk dalam tu macam2laa pulak jadinya...

Penyinggahan pertama kat tempat baju tido budak2....

Pastu kat sini pulak. Seluar tu untuk anak sulung aku yek bukan untuk orang yang tengah pegang tu. Klu untuk orang yang pegang tu mestilaa kena pendek ckit lagi,kuikuikui......

Bahagian ni aku x singgah malah xde kena mengena langsung pun ngan aku. Masa tu aku singgah kat bahagian sebelah dia pastu xtau mcmana aku boleh ter'gatal' tangan nak ngambik gambo,huahuahuahua.......

Dah setel dan jumpa apa yang dicari akhirnya kiteorang pun pegilaa kat bahagian yang sebetul2nya nak pegi.

Bawak yang ni sorang je sebab kakak2 dia x bangun lagi masa kiteorang keluar tu. Nasib baik senyap je dalam troli ni, x buat perangai so tenanglaa ckit aku ngan isteri. Biasanya..... Huh!!!.

8 comments:

**sHiKinn** said...

suka baca entry kamu bro!jarang ah org laki mcm ini..ehee..

Ayen Giggs said...

sHiKinn - Time kasihlaa tapi ape yang dimaksudkan 'jarang' tu,huhuhu....

Ain Atika said...

wahhh...untungnye ada anak seperti muu...rajin bebeno...=)

MiLanGurLz said...

aik... mcam same jek l0g0 giant cam dkat page milan... hahahahaha ^_^

Ayen Giggs said...

Ain - Ape yg untungnye Ain,biase je.......hehe.

Ayen Giggs said...

MiLan - Kahkahkahkahkah.....mmg ambik kat milan tu tp lupe nak mintak izin,sori yek.......hehehe.

anieMD said...

sokong shikin..sbb tu saya ckp antara spesis2 yg jarang ditemui..
heee..
eh..kamu tggl anak kat rmh tu berdua jer ker?

Ayen Giggs said...

anieMD - Time kasihlaa jugak buat anie,hehe....Anak yg 2 org tu tinggal ngan bibik kat umah.