December 22, 2010

Daftar anak...

Bukan daftar untuk masuk pertandingan menyanyi atau berlakon yek tapi daftar masuk skolah tadika. Oleh kerana isteri tercinta x balik lagi dari terengganu so terpaksalaa aku pegi ngan anak2 je. Aku daftar ni untuk anak aku yang no 2 dan daftar pun kat skolah lama kakak dia.

Selain x berapa nak jauh dari rumah, selain disediakan van untuk pegi dan balik walaupun bukannya free, sebab utamanya ialah aku puas hati dengan cara cikgu kat situ mengajar. Cikgu2 kat situ comel2 pulak tu,huahuahua.... Gurau jelaa, korang ni aku gurau ckit pun nak ambik serius terus. Sebenonya selain sebab2 kat atas tu sebab lainnya ialah bos tadika tu adalah anak kepada jiran kat rumah aku ni. Maka klu gitu senanglaa ckit untuk aku buat rujukan sekiranya ada apa2 masalah kat skolah kan.

Apa yang penting sekarang ni aku berharap sangat2 semoga anak aku ni nak dan dapat belajar dengan baik, Amin.......

6 comments:

Anisa Hang Tuah said...

wahh.anak abg nak masuk tadika yee
mesti kiuttt

anieMD said...

lagi 1..syabas..

Ayen Giggs said...

Anisa - Xdelaa kiut sangat,manis ala2 AG je.........kihkihkih.

Ayen Giggs said...

anieMD - Hehehehe.....lagi 1 pastu tinggal lagi 1,ihiks...

anieMD said...

eh..tak tambah lagi ker?

Ayen Giggs said...

anieMD - Tambah apenye lagi,kilang dah tutup.......huhu.