December 14, 2010

Makanlaa selagi boleh makan...

Sementara Allah bagi kita nikmat boleh makan ni maka makanlaa. Klu dah duk terbaring je nanti memang sah2laa semua mende pun x selera nak nengok dan nak makan. Minggu lepas xtau kenapa tetiba je tekak ni teringin nak makan donut big apple. Tanpa buang masa balik kerja terus aku ajak isteri pegi beli kat ECM.

Alhamdulillah dapatlaa aku makan donut ni. Tu pun sempat ckit je yang lain semua sapu kat anak2,huhuhu.... Xpelaa xkan ngan anak2 pun nak berebut.

Pastu teringin pulak nak makan ketam. Yang ni memang xleh x dapat sebab peberet aku ni,ihiks.... Tepon isteri aku mintak balik kerja awal ckit sebab nak ajak pegi beli ketam tapi dia cakap xleh sebab kena ot. Dia kata xpelaa biar dia belikan masa balik nanti....

Gurlp!!!!....(xleh betul aku nengok gambo ni). Ketam masak 3 rasa beb, Alhamdulillah yang ni pun dapat jugak aku makan. Pasni xtau lagilaa teringin nak makan apa pulak,kihkihkih.....

4 comments:

makdara TERdiva said...

uit! dah macam org mengidam jer.. :)
MDT plak mengidam nak panjat gunung.. :P

anieMD said...

peberet saya gak ni..
ratah jer..xleh makan ngan nasik..
pastu xleh makan kat kedai..xder feel..hee..

Ayen Giggs said...

makdara - Setakat ni AG x ngidam lagi nak panjat gunung takut sesat,kihkihkih....

Ayen Giggs said...

anieMD - Memang x penah lagi mkn ngan nasi.Setuju ngan anie,ratah baru feel......ihiks.