December 18, 2010

Nak pegi bersukan ke nak jalan2...

Pagi semalam (17/12/10) isteri aku bertolak ke Terengganu untuk kejohanan sukan mahkamah syariah sampai isnin (20/12/10). Isteri aku main untuk sukan netball atau bahasa yang lebih mudah orang paham ialah bola jaring. Walaupun aku sentiasa mendoakan kejayaan buat dia tapi hakikatnya susah dan payah sebenonya aku rasa sebab 2,3 ari nak pegi baru cbuk turun berlatih. Macam tu ke nak menang?.. Xtaulaa aku nak cakap apa, dieorang tu nak pegi bersukan ke nak pegi jalan2,huhuhu.....

Klu mengikut jadual yang dibagitau kat aku team dia akan menentang team negeri penang pagi ni dan baru tadi aku terima panggilan dari dia yang memberikan keputusan selepas perlawanan iaitu team pahang (3) vs team penang (7). Tahniah jugak dari aku walaupun kalah. Aku cakap kat isteri aku, pasni lawan team perak mainlaa elok2 semoga berjaya. Memang tulaa yang aku kena cakap kan sebagai semangat dan doa. Aku harap dia dan team dia akan berjaya.....

5 comments:

Anisa Hang Tuah said...

bersukan & jalan2

huu

Ayen Giggs said...

Anisa - Hehehehehe.....

anieMD said...

doa n harapan orang tercinta tu penting... :)
untungY keje gomen..ada game sana sini..rindu kat aktiviti masa muda..huhu..(tp sy x reti men nettball)..haa..

Ayen Giggs said...

anieMD - Napenye dah tua sgt ke skrg ni.Klu xleh main netball,mainlaa sukan yang boleh dimain...ihiks.

anieMD said...

tua tak tua sgt la..muda pun x muda sgt..haaa...
saya mmg kaki n tangan bangku bab bola jaring..
saya tau sukan berlari jer..hee..