December 4, 2010

@Swiss Garden...

Cerita aku kali ni xde kena mengena ngan aku bersama femeli atau bersama sapa2 pegi bercuti dan menginap kat sini. Cerita ni pasal aku ni sebagai kuli kat tempat kerja dimintak tolong oleh bos untuk meneman seorang rakan menghantar sekeping surat penting kepada seorang cikgu yang sedang miting kat sini.

Dah alang2 sampai kat sini dan lepas bagi surat tu aku pun pusing2laa sekejap kat sekitar kawasan hotel sesambil cuci mata,hehe....

Cuci mata pun bukanlaa pegi nengok benda yang bukan2, cuma nengok air terjun... ikan2 dalam kolam tu je.

Tapi sebelum balik tu sempatlaa aku ngan member aku jeling2 sekejap kat area kolam kot2 ada sotong2 tengah berjemur,hehehe....

2 comments:

za petrelli said...

nice pic...

Ayen Giggs said...

za petrelli - Tgklaa pulak sape yg ngambiknye,hehe.....