January 4, 2011

Alhamdulillah ok...

Baru balik sekolah...

Walaupun ambik cuti 2 ari tapi aku anto anak aku ni ke sekolah sehari je tu pun pagi, balik dia balik sendiri naik van yang disediakan. Kakak pulak isteri aku yang anto. Kakak tu tak kesah sangat dah sebab dia dah masuk tahun 2. Ari kedua ni aku tak anto sebab saja nak nengok dia naik van sendiri pegi dan balik. Alhamdulillah ok xde masalah dan aku harap sangat akan ok sampai bila2.....

2 comments:

MiLanGurLz said...

lame2 ok lah uw... doa banyak2.. hehe!

MUNSYI ragbar said...

Semua ni pelaburan...
Esok-esok anak-anak akn membalas jasa mak ayah ni.

Hebat aboh ni, YE.