January 10, 2011

Biar betul aku ni.....

Sejak akhir2 ni memang aku update tiap2 hari aku punya fail meja. Tak naklaa jadi macam sebelum2 ni sampai berbulan-bulan tak update. Bila bos nak nengok barulaa kelam kabut nak siapkan sampai lenguh tangan2 menulis,hehe...

Tapi yelaa kan selagi nama manusia kita ni memang takleh lari dari buat silap. Baru2 ni seperti biasa adalaa sorang member aku tu datang bersembang ngan aku kat lab. Sesambil tu dia beleklaa fail meja aku.

Dalam belek punya belek tu dia terperasan pulak yang aku silap tulis tarikh. Klu cepat sebulan dua ok lagi, ni cepat hampir setahun tuuu..........kihkihkih.

2 comments:

makdara TERdiva said...

ini mesti banyak sgt berangan ni..haha!

Ayen Giggs said...

makdara - Hahahaha.....Kwn sendiri pun xtau mcmane boleh jadi gitu,ihiks...