January 2, 2011

Harap2 dia ok...

Esok akan bermulalaa sesi persekolahan 2011. Maka dengan itu puteri kedua aku ni jugak akan sekali lagi ke sekolah. Tahun lepas aku dah anto dia pegi tadika kat Masjid Negeri sebab kat situ dekat ckit ngan opis isteri aku. Memula aku ingatkan ok tapi masuk minggu kedua 2 ari berturut2 dia lari ke opis isteri aku masa tengah belajar, katanya xnak sekolah.

Puas dipujuk dan diselidik2 rupanya ada budak lelaki buat dia. Aku rasa bukan buat mcmana mungkin budak tu gurau kasar sangat maklumlaa awk tu kecik daripada orang pulak lagi x biasa gurau kasar2,huhuhu....

Lepas pada tu aku terus x anto sebab klu paksa suruh pegi tapi dia xleh nak bagi tumpuan pada pelajaran x guna jugak. Untuk tahun ni aku anto dia kat sekolah lama kakak dia kat Tadika Little Iman Kids. Setakat ni bila aku cakap kat dia 'esok adik sekolah elok2 dan belajar rajin2 yek', dia kata ok... Aku harap betul2 ok laa.

4 comments:

DiNaZ said...

lepan nie kalu lari gak kena la temankan kat sekolah yek?? hikhik

Ayen Giggs said...

DiNaZ - Gitulaa gamaknye,hahaha.....

anieMD said...

bagi dia teknik asas taekwondo ayen..
ada budak lelaki kacau..karate jer..
heee...

Ayen Giggs said...

anieMD - Memang itulaa hajatnye tp biarlaa dieorg beso ckit lagi,hehe...