January 17, 2011

Mata akukah yg kelabu???....

Klu sebelum ni aku duk makmal lain tapi hujung tahun lepas aku dah bertukar ke makmal baru pulak. Bila dah masuk makmal baru yang penting nak kena nengok ialah fail stok, adakah sama komplitnya dengan fail stok yang aku buat kat makmal aku dulu.

Check punya check, belek punye belek memang tak sama sebab apa yang aku buat kat fail stok masa kat makmal aku dulu tak dibuat kat fail sekarang ni. Pening aku.......huhu.

Barang2 kat makmal memang sah2laa berbeza tapi yang buat aku lagi pening ialah ejaan kat dalamnya. Tak taulaa kot mata aku kelabu atau aku tersalah baca kan tapi cuba korang tolong nengok betul ke tak betul apa yang aku nengok ni.........

Pada aku mungkin dia tersalah eja tu. Klu dah tersalah tu maknanya tak sengajalaa kan, nak buat mcmana,hehehe......

2 comments:

miloais said...

salam

ejaan baru tuhh!
ekekekeke

Ayen Giggs said...

miloais - Tulaa pasal,ni pun tgh belajar memahami......ihiks.