January 28, 2011

Kuat seks...

Lucah je bunyi entri aku kali ni kan. Tajuk tu takde kena mengena dengan aku maupun isteri aku sebenonya yek.

Cerita ni aku baca kat metro arini. Kisahnya bukan kat negara kita ni tapi nun kat Berlin sana. "Bosan kerana sering diminta memuaskan nafsu isteri, seorang lelaki terdesak meminta tolong kepada polis supaya melindunginya daripada wanita terbabit.

Lelaki keturunan Turki tetapi bermastautin di Jerman itu pergi ke sebuah balai polis untuk mengadu masalahnya.

Lelaki terbabit bosan kerana terpaksa tidur di sofa rumah mereka sejak empat tahun lalu bagi menghindari isterinya. Semuanya gara2 si isteri yang selalu menuntut mengadakan hubungan seks.

Kata jurucakap polis, lelaki itu nekad mahu bercerai dan keluar dari rumahnya dengan harapan dapat hidup lebih aman.

Lelaki terbabit meminta polis melindunginya untuk sementara kerana dia perlukan tidur yang cukup,hahahaha..... Kelako betul aku baca ni sebab biasanya orang pompuan yang tak tahan sebab lelaki selalu mintak tapi ni terbalik pulak kisahnya,ihiks....

5 comments:

miloais said...

hahahahah
lawak banget citer tu...
kesian kat lelaki tu...

Ayen Giggs said...

miloais - Hahahahaha.....X reti nak cakap ape ni,hehe..

aliefcmoi said...

hahaha..sepatutnya laki2 yg mcm ni..ni tak..perempuan pulak yg lebih2..haha..kesian laki dia..haha.. http://aliefcmoi.blogspot.com/

Ayen Giggs said...

aliefcmoi - Tulaa pasal tp klu kwn dpt jenis gini mesti syok ni,hahaha.....

aliefcmoi said...

hahahaha..betul3x..bro,,jgn lupa taw singgah dn follow..hehe http://aliefcmoi.blogspot.com/