January 20, 2011

Tak makan lagi ni...

Waktu aku menaip ni aku masih lagi tak makan tengahari. Perut, korang jangan cakaplaa pedih dan bermacam2 lagu dah bunyinya.

Beginilaa jadinya bila bertugas di makmal. Makan tengahari kadang2 tu pukul 3 kadang2 pukul 4 kadang2 balik rumah, malam baru makan. Tak macam kerja pejabat, pukul 1-2 memang sah2 dah waktu rehat tapi aku ni tak menentu andai kata kelas ada berturut2 sampai waktu budak balik skolah maka lepas tulaa baru waktu rehat aku.

Aku cakap ni bukan bermaksud aku tak puas hati dengan tugas aku sekarang ni. Sebenonya tugas aku sekarang ni sangat2 memuaskan hati aku cuma sekadar nak bagitau kat korang je. . Tu pun klu korang nak tau, klu tak nak tau lantak koranglaa,hahaha....

2 comments:

miloais said...

tak nak tauuuuuu!
hahahaha

beb... pe kata uols bawak bekal?
sandwich ka.... buat alas perut kalo time table penuh gitu
at least tak le kelaparan!
hiks

Ayen Giggs said...

miloais - Tak nak tau???Huhuhuhuhu......tp ok gak uols punye idea tu,nantilaa iols cube praktikkan....hehe.