January 21, 2011

Tabiat lama dtg semula...

Lama dah tak jadi gini tapi sekarang dia datang balik. Klu sebelum ni asal kluar je henset baru mesti gelisah selagi tak dapat. Pastu bila dah lama2 tu jadi bosan gak asyik tukar henset je. Last sekali aku tukar setahun dua lepas rasanya, lupa dah aku.

Nilaa henset yang last sekali aku tukar, N5800 dan aku pakai sampai sekarang pastu konon2nya tak nak tukar dah pasni kecuali rosak. Tak tau macamana tetiba je seminggu dua ni keinginan tu macam nak datang semula.

Tapi dalam kepala aku klu aku nak beli baru yang nilaa akan jadi pilihan aku, iPhone. Hajat tu jangan cakaplaa memang beso,hehehe.... Aku tau yang model ni mahal giler tapi biasalaa kan minat, dapat tak dapat belakang kira janji minat tu ada...

Oleh kerana dah tak dapat nak tahan lagi keinginan aku ni semalam aku ajaklaa isteri aku pegi usha2 dulu. Macam biasalaa kan minat yang lain klu dah sampai kedai henset terus jadi rambang mata.

Lain yang minat lain pulak yang aku nengok,kuikuikui.... Antara yang jadi pilihan aku sekarang ni selain iPhone, korang nengok sendirilaa kat bawah ni.............

Blackberry storm ke apa ni, lebih kurang gitulaa....

Nokia N8 ni ok jugak aku nengok,ihiks....

Pastu last sekali aku nengok pulak yang ni, Nokia C7......

Semuanya ok tu korang tau tak. Pada akulaa, pada korang aku tak taulaa ok ke tak. Tapi yelaa kan oleh kerana kelabu mata tambah dengan harga yang boleh tahan, aku pun balik tangan kosong jelaa semalam. Tengoklaa pasni klu ada rezeki aku, dapatlaa kot salah satu yang kat atas nun,huhuhu.....

6 comments:

~nadyahoney~ said...

hehehe..klu dh mmg tringin tu kene dapatkan baru la xkempunan..klu nak ikutkan sy hari2 nak tukar hf!hahahah..

Ayen Giggs said...

nadyahoney - Insyaallah akan cube dapatkannye.Tp nampak gayenye mcm 'mem' pun nak tukar jugak tu,hehehe....

MiLanGurLz said...

waaahhh...
terpikat lah dengan ancet nokia uw~
bile AG na blanje milan beli??
hahahhahahahhah :)

Ayen Giggs said...

Milan - Memang lawo kan tp klu AG belanje Milan jawabnye pasni berderet2laa msj masuk suruh AG belanje dieorg jugak,huhuhu.....

anieMD said...

org byk duit mmg gitu la caraY..hee..

Ayen Giggs said...

anieMD - Bukapi banyan byk duitlaa anie tak cekadaknye,hahaha.....