January 9, 2011

Terpaksa mengalah...

Perkara yang aku harap jangan berlaku, akhirnya berlaku jugak malam ni. Klu selama ni cerita yang isteri aku suka nengok ngan yang aku nak nengok jarang bersiaran serentak.

Andai bersiaran serentak maka terpaksalaa aku yang kena mengalah tapi bukan bermaksud mengalah tak nengok. Nengok tetap kena nengok.

Contohnya macam malam nilaa, pukul 9 akan berlangsung...


Pastu pukul 9.30 pulak ada perlawanan bola...

Pasukan peberet aku, Manchester United akan menentang musuh paling ketat iaitu Liverpool (Piala FA)... Nak tak nak aku kena cari jugak 'port' malam ni untuk menyaksikannya,huhuhu...

2 comments:

azlinamilan said...

hahahahah... ciri2 suami mithali nie :)

Ayen Giggs said...

MiLan - Tulaa nanti klu nak cari kenelaa cari hok gini,huahuahuahua....