January 4, 2011

Brunt mohon maaf pada Rooney...

Chris Brunt memohon maaf berhubung terjahan keras yang dilakukannya ke atas penyerang Manchester United, Wayne Rooney sehingga menyebabkan pemain itu mengalami kecederaan buku lali. Peranncang West Bromwich Albion itu melakukan tindakan tersebut ketika pertemuan menentang United dalam saingan Liga Perdana Inggeris, sabtu lalu.

Ekoran tindakannya itu, Rooney mungkin terpaksa berehat selama dua minggu. "Memang ia merupakan terjahan yang keras dan sudah pasti saya ingin memohon maaf di atas tindakan tersebut. Ia adalah kesalahan profesional tetapi saya tidak berniat untuk mencederakan sesiapa.

Saya lihat Rooney seperti tidak apa-apa dan saya harap dia tidak menyimpan dendam terhadap saya serta berharap semuanya akan kembali seperti biasa," jelas Brunt.....


No comments: