January 25, 2011

Ikut suka dia je nak masuk...

Gambo hiasan...

Tengahari tadi aku pegilaa ambik anak aku balik dari skolah. Biasanya isteri aku yang ambik tapi tadi perut dia meragam so akulaa yang kena pegi ambik.

Pendek cerita on de way balik tu bila tiba di satu simpang, aku dah nampak dari jauh ada kereta nak keluar. Memula tu oklaa sebab dia keluar dengan sopan je menyusur ikut tepi.

Yang aku geram sangat2 tu, elok je bila aku sampai dekat dia masuk terus pegi ke lorong kanan sekali. Aku masa tu tengah laju kat lorong kanan tu apa lagi brek mengejutlaa. Korang bayangkanlaa jantung aku masa tu jatuh sekejap kat perut, punyalaa berdebarnya.

Yang lagi aku geram tu bila aku potong, dia boleh senyum je. Aku pun cakaplaa 'bodoh' kat dia sebab geram sangat kan. Nak marah lebih2 kang tak boleh jugak sebab isteri aku pun bawak kereta sendiri pegi kerja tapi aku yakin isteri aku tak buat gitu,hehehe......Insyaallah.

Yang pasti bukan pompuan dalam gambo kat atas tu yek sebab pompuan dalam gambo tu aku curi kat google. Klu pompuan tu tadi rasanya tak jadi nak marah aku,hahahaha....

8 comments:

miloais said...

amboiii.... gatal!
kalo pompuan cun... uols tak marah lah kan???
very sexist hoccay!
dan sangat2 diskriminasi rupa!

MiLanGurLz said...

perghhh...
gatai bebenor...
report kat isteri~
hahaahahahaha! :)

Ayen Giggs said...

miloais - Hehehehe....acah jelaa,yg cun pun akan kena marah jugak klu dah terkejut gitu,ihiks....

Ayen Giggs said...

MiLanGurLz - Hahahaha....amboiii terus nak report,huhu....

makdara TERdiva said...

pergh! jantung jatuh kat perut tu yg takleh tahan.. :P

daisy said...

aku rasa senyum tu sebab dia setuju ko kata dia bodoh.wakaka!!!

Ayen Giggs said...

makdara - Betul ape yg kwn ckp ni tapi nak kene terkejut beruklaa,klu stakat terkejut biase rasenye x jatuh.....hehe.

Ayen Giggs said...

daisy - Agaknyelaa kan,hahahaha.....