January 18, 2011

Klu tak tau,Syyy!!!!!...

Perkara2 yang buat aku serabut kepala dah mula ada. Tahun baru tak sampai pun lagi sebulan. Walaupun memula tu malas nak layan sangat sebab aku anggap gurauan2 biasa je tapi makin lama nampak gayanya makin jadi macam tak berapa nak betul ceritanya.

Sebelum ni pun memang ginilaa tugasan aku kat makmal tapi mungkin dieorang tak nampak. Tahun ni kan aku berada di makmal baru so aku dah bertekad untuk belajar dengan tugas2 yang tak penah aku buat sebelum ni. Biarlaa orang kata ada perubahan kepada yang lebih baik bila berada di tempat baru, bukannya sama je kat tempat lama gitu kat tempat baru pun gitu jugak kan.

Masalah sekarang ni aku tau cerita ni kluar sebab kebetulan kat makmal baru aku sekarang ni adalaa sorang cikgu pompuan yang baru bertukar ke skolah aku ni, mengajar pulak kat makmal aku. Tu yang jadi cerita tambahan kepada yang bukan2 tu padahal pada aku takde apa pun.

Yang aku tak paham tu macamlaa dieorang ni tak tau tugas aku sebagai staf makmal. Tapi memang dieorang tau tau pun sebenonya,hehehe.... Haaa dah klu tak tau tu, Syyyyy!!!!(Diam) janganlaa duk sibuk buat macam tau.

8 comments:

Lina said...

ihikksss...x paham lar ape cite sbenonya entry ni (jgn kecik ati ek) :)

miloais said...

uols kenapa ni???

Ayen Giggs said...

Lina - Saye sendiri pun x paham ape yg saye tulis tu tapi yg pasti saye paham cite sebenonye,hehehe......(X kecik ati pun,ihiks).

Ayen Giggs said...

miloais - Biaselaa bile keje ngan ramai org kan,bukannye same sumenye walaupun rambut same itam,huhuhu.....

miloais said...

ayen : pasti kah rambut sama hitam??? zaman la ni... ramai yg suker kaler rambut taw...!
hehehehe

MUNSYI ragbar said...

Ayen...
memang org dengki klu xdpt apa yg kita dapat.

Mula tu kata2 bergurau... lama2 bila ada tokok tambah... jadilah lebih sensasi...

Biasalah "selebriti' selalu kena gosip.
(sori terlebih sudah)

Ayen Giggs said...

miloais - Ye x ye jugak kan.Skrg ni mmg rambut dah mcm2 kaler,hehehe....

Ayen Giggs said...

Munsyi - Mmg kwn setuju sgt ngan kate2 awk tu bang nak2 lagi tang 'selebriti' mmg selalu kena gosip,hahaha.....celakak sungguh.